2012. jan 20.

Hajbeültetésem története - a folytatás...

írta: B.Robi
Hajbeültetésem története - a folytatás...

Sziasztok, Búder Róbert vagyok, korábban már átestem egy hajátültetésen és mivel sikeres volt eldöntöttem, hogy hajkoronám visszaállítása érdekében megteszek minden tőlem telhetőt és folytatom a kezelést. Természetesen ez nagyban függ majd az általam biztosított donor területtől, hiszen a tarkótájról saját hajam kerül gyakorlatilag átcsoportosításra egy speciális eljárás során.

Először mikor hajátültetésen estem át nagyon meg voltam elégedve, így eldöntöttem, hogy elmegyek még egyszer egy sokkal nagyobb volumenű beavatkozásra. A Hairhungary klinikát választottam, mivel kizárólag ők rendelkeznek azon eszközökkel, mely ma a hajátültetésben a legújabb módszerhez szükséges.

Szólj hozzá

hajátültetés hajbeültetés hairhungary